måndag 11 augusti 2014

Klassens blogg

Hej på er alla nya och gamla elever och föräldrar!

Äntligen börjar skolan igen och vi har ett helt läsår framför oss. 

I år kommer eleverna att få blogga om sin skolvardag. De ska få berätta och visa med bilder/filmer vad vi arbetar med och hur vi gör det. Eleverna kommer att få blogga två och två och jag väljer vilka som är tillsammans.

Jag kommer också lägga ut viktig information på bloggen. Det kommer inte ut något veckobrev i pappersform utan ha för vana att gå in på bloggen minst en gång i veckan.

Min mailadress är: linda.olsson@edu.partille.se

Jag läser min mail varje dag. Vill du prata med mig så är det bara att komma in i klassrummet efter skoltid eller maila mig så ringer jag upp så fort jag kan. 


Väl mött!

Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar