tisdag 19 maj 2015

Inbjudan till överraskningsdagen

Hej!


Det har visat sig att just Du! Har den rätta viljan, modet och tågan... för att klara av en överraskningsdag tillsammans med Linda och Christian.

Härmed är du inbjuden;)


Vi kommer att uppleva ett äventyr tillsammans, där det gäller att kämpa väl, både med kroppen och knoppen. Din list, styrka, och pricksäkerhet är några av sakerna du inte får glömma att ta med...


Så att mamma och pappa känner sig trygga, sover gör vi inomhus i Parkleken.



Telefonnummer: Christian 0709-93 10 21, Linda 0730-55 95 25









Ja, jag sover gärna över.

Jag är gärna med på dagen och kvällen, men sover gör jag hemma.


Jag får bada tillsammans med klassen i simhallen.

Jag får inte bada i simhallen.


Eventuella allergier/medicin:__________________________________________


Elevens namn:______________________________________________________

Målsmans namn:____________________________________________________

Målsmans underskrift:_______________________________________________




Och mobilen lämnar jag hemma!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar